vineri, 21 septembrie 2012

Ombre hair!!!




Febra ,,Ombre hair” de peste mări și țări m-a cumprins și pe mine parțial...de ce partial?pentru că am decis că ar fi mai bine să nu-mi mai vopsesc părul.având în vedere faptul că am fost si blondă doi ani,dar mi-a trecut...de la începutul anului am încercat să revin la culoarea mea naturală și n-am reușit...orice pui pe blond se duce la spălat...

Culoarea mea naturală este șaten mediu și am de gând să-mi las parul să crească,iar ,,ombre hair-ul” meu să se contureze treptat,de I NEED PATIENCE!!!







Poza nu este foarte reusita,dar se vede ,,situatia” in care se afla la momentul actual parul meu!!!


În Romania acest fenomen nu prea a făcut ravagii,poate și pentru că are un aspec de păr ,,neîngrijit”,dar eu nu vad lucrurile așa și mărturisesc că sunt chiar foarte încantată:x că pot reveni la culoarea mea naturală în acest mod!


Eh,însa ma cam bate gandul sa ma vopsesc saten,culoarea mea naturala.


kisses,briseis








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu